Welkom bij AVZ Administraties


Ons team staat klaar om u van A tot Z te ondersteunen bij uw financiële administratie

AVZ Administraties is al bijna 25 jaar specialist op het gebied van financiële administratie. Vanuit ons kantoor in Wateringen verzorgen wij met onze 20 financiële professionals dagelijks de administratie voor ruim 700 relaties, voor met name MKB ondernemers en Verenigingen van Eigenaren. Naast financiële administratie kunt u bij ons terecht voor belastingadvies, salarisadministratie en online boekhouden. Tevens maken wij prognoses voor een gezonde bedrijfsgroei. Wij adviseren over ondernemingsvormen en geven fiscale adviezen.

Waarom kiezen voor AVZ Administraties?

Door ons goed te verdiepen in onze klanten zorgen wij ervoor dat wij optimaal voordeel voor u kunnen bewerkstelligen. Daarnaast kunt u altijd rekenen op betrouwbaar en actueel advies. Onze diensten en tarieven zijn transparant zodat u altijd weet waar u aan toe bent. Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak.

Facebook


5 dagen geleden

𝐖𝐞𝐫𝐤 𝐣𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐣𝐞 𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐧𝐞𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐚𝐧𝐮𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐢𝐬 𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐛 𝐣𝐞 𝐞𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐫𝐮𝐢𝐦𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐣𝐞 𝐰𝐨𝐧𝐢𝐧𝐠?Dan is het niet vanzelfsprekend dat je de kosten hiervoor af mag trekken bij de belasting. Dit is namelijk maar in een zeer beperkt aantal gevallen mogelijk. 𝐖𝐚𝐧𝐧𝐞𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐣𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐫𝐮𝐢𝐦𝐭𝐞 𝐞𝐞𝐧 𝐳𝐞𝐥𝐟𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐠𝐞 𝐫𝐮𝐢𝐦𝐭𝐞?Wanneer je werkruimte een zelfstandige ruimte is dan is kostenaftrek mogelijk. Er moet een duidelijk onderscheid zijn met de rest van je woning. Maar wanneer is je werkruimte zelfstandig? Dat wordt bepaald door o.a.:- een eigen ingang of opgang- een eigen sanitaire voorziening- of de werkruimte ook verhuurbaar is aan derden𝐇𝐚𝐚𝐥 𝐣𝐞 𝐯𝐨𝐥𝐝𝐨𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐤𝐨𝐦𝐬𝐭𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧𝐮𝐢𝐭 𝐣𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐫𝐮𝐢𝐦𝐭𝐞?Om belastingvoordeel te ontvangen moet jouw werkruimte intensief gebruikt worden voor het verwerven van inkomsten. De Belastingdienst heeft hiervoor de grens gesteld dat minimaal 70% van je totale inkomsten vanuit je werkruimte wordt verdiend.𝐖𝐚𝐧𝐧𝐞𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐣𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐫𝐮𝐢𝐦𝐭𝐞 𝐝𝐚𝐧 𝐠𝐞𝐞𝐧 𝐳𝐞𝐥𝐟𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐠𝐞 𝐫𝐮𝐢𝐦𝐭𝐞?Een werkplek in je woonkamer, keuken of een als werkruimte ingerichte slaapkamer wordt niet gezien als een zelfstandige werkruimte. Je komt dan alleen voor kostenaftrek in aanmerking als je eigenaar bent van de woning en de woning tot je ondernemingsvermogen behoort.𝐓𝐰𝐢𝐣𝐟𝐞𝐥 𝐣𝐞 𝐨𝐟 𝐣𝐨𝐮𝐰 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐫𝐮𝐢𝐦𝐭𝐞 𝐯𝐨𝐥𝐝𝐨𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐳𝐞𝐥𝐟𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐠 𝐢𝐬?Neem dan contact met ons op. Samen kunnen wij jouw situatie doornemen en juist voorleggen bij de Belastingdienst.📞 0174-22 11 11 📧 info@avzadministraties.nl #thuiskantoor #thuiswerken #belastingadvies #avzadministraties #aangifteib #aftrekposten #inkomstenbelasting ... Meer lezenInklappen
Op Facebook bekijken

2 weken geleden

𝐃𝐞 𝐒𝐋𝐈𝐌 𝐫𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠Sinds 1 maart is er weer een nieuw aanvraagtijdvak gestart voor de Subsidieregeling leren en ontwikkelen in het mkb (SLIM). Ondernemers binnen elke sector kunnen een subsidieaanvraag indienen. Het subsidiebudget wordt verdeeld in 2 categorieën te weten:-> subsidie voor het mkb-> subsidie voor groot zakelijk𝐒𝐋𝐈𝐌 𝐨𝐧𝐭𝐰𝐢𝐤𝐤𝐞𝐥𝐞𝐧SLIM is een scholingssubsidie voor ondernemers die mee willen gaan met de ontwikkelingen in hun sector. Je kunt het gebruiken om bijvoorbeeld een opleidings- en ontwikkelplan te laten maken of een bedrijfsschool op te richten. Hiermee investeer je in de kennis, groei en ontwikkeling van jouw bedrijf en haar medewerkers. Het subsidiepercentage ligt tussen de 60 - 80% van de subsidiabele kosten, de maximale subsidie per project bedraagt €24.999,-.De aanvraagperiode voor de SLIM-subsidie loopt tot en met 28 maart 2024. Welke SLIMme ontwikkeling zou jij toe willen passen binnen je bedrijf?📞 0174-22 11 11✉️ info@avzadministraties.nl#SLIM #subsidie #regeling #ontwikkeling #mkb #mkbwestland #fiscaaladvies #avzadministraties #fiscaal ... Meer lezenInklappen
Op Facebook bekijken

Financieel nieuws